Eligo Bled d.o.o.
Vrba 37a, SI-4248 Lesce
T +386 (01) 200 99 01
F +386 (01) 200 99 03
E info@royalbled.com
W www.royalbed.com

SPLOŠNI POGOJI REZERVACIJ PREKO SPLETA

Pred opravljeno rezervacijo preko spleta vas prosimo, da preberete Splošne pogoje rezervacij preko spleta, saj vas ti zavezujejo v trenutku, ko vstopite v aplikacijo za rezervacije preko spleta. Z vstopom v aplikacijo se šteje, da ste s celotno vsebino splošnih pogojev seznanjeni in jih sprejemate brez omejitev. V kolikor se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletno stran zapustite. Če potrdite Splošne pogoje rezervacij preko spleta pomeni, da ste jih prebrali in razumeli ter sprejeli z vso odgovornostjo.

Eligo Bled d.o.o. se trudi, da so vse informacije, objavljene na spletni strani www.royalbled.com, točne in ažurne, kljub temu pa si podjetje pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb tekstovnega, slikovnega ali zvočnega materiala brez predhodne najave. Spremembe stopijo v veljavo v trenutku objave. Podjetje ne sprejema odgovornosti za pravilnost in točnost podatkov, tekstovnega, slikovnega in zvočnega materiala, ki je objavljen na spletni strani. Spletne strani podjetja Eligo Bled d.o.o. so javno dostopne vsem, storitev pa se opravlja po načelu dostopnosti.

Vaši podatki, ki jih posredujete preko spletne rezervacije, se uporabljajo za učinkovito in pravilno izvajanje rezervacij. Dostop do njih imajo zaposleni, ki opravljajo rezervacije. Podjetje Eligo Bled d.o.o. se zavezuje, da bo poslovanje rezervacij po spletu opravljeno v skladu z vso veljavno zakonodajo RS, predvsem pa z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Vsa elektronska komunikacija, do katere pride med uporabnikom in podjetjem Eligo Bled d.o.o., se šteje kot da je v pisni obliki.


REZERVACIJE

Vse cene, ki so objavljene na spletni strani, so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost. Cene ne vključujejo turistične takse.

Za garancijo vaše rezervacije je potrebna veljavna plačilna kartica. Preko spletne rezervacije sprejemamo plačilne kartice: ACTIVA, MAESTRO, VISA, EUROCARD/MASTERCARD, AMERICAN EXPRESS.

Gosti brez plačilne kartice izberejo možnost plačila po predračunu. Predlačilo je v znesku 100% od zneska rezervacije in mora biti opravljeno do 21 dni pred prihodom v primeru nastanitve oziroma 10 dni pred štartnim časom. V primeru, da plačila ne bomo prejeli, si pridržujemo pravico sprostiti vašo rezervacijo brez predhodnega obvestila. V kolikor je rezervacija opravljena za prihod od 0 do 14 dni od vnosa rezervacije v sistem, je potrebno predplačilo opraviti v istem dnevu kot je bil opravljen vnos rezervacije v sistem ter hkrati preko maila poslati potrdilo o opravljenem plačilu na e-naslov: info@royalbled.com. V primeru, da plačila ne bomo prejeli, si pridržujemo pravico sprostiti vašo rezervacijo brez predhodnega obvestila.


ODPOVED REZERVACIJE

Rezervacijo lahko odpoveste za:

- hotelsko namestitev v Kraljevi klubski hiši do vključno 14 dni pred prihodom

- hotelsko namestitev v Jezerski hiši do vključno 14 dni pred prihodom

- GF do 48 ur pred prihodom

- ostale golf storitve do 48 ur pred prihodom

Odpoved rezervacij sprejemamo le v pisni obliki na e-naslov: info@royalbled.com.

V primeru odpovedi se vam lahko zaračunajo stroški v višini 3% celotne rezervacije.


V kolikor so kapacitete proste, lahko gost termin prihoda obstoječe rezervacije spremeni, vendar le tako, da ga sporoči pisno na e-naslov: info@royalbled.com. Sprememba termina je možna za hotelsko namestitev v Kraljevi klubskih hiši do vključno 14 dni pred prihodom, za hotelsko namestitev v Jezerski hiši do vključno 14 dni pred prihodom ter za GF in ostale golf storitve do 48 ur pred prihodom. Po tem datumu sprememba ni več možna.


ZASEBNOST IN ZAŠČITA PODATKOV

Eligo Bled d.o.o. spoštuje vašo zasebnost in varnost vaših osebnih podatkov. Z vsemi osebnimi podatki, ki jih posredujete preko rezervacijskega sistema ali preko kontaktnih obrazcev, ravnamo zaupno in jih v nobenem primeru ne razkrivamo tretjim osebam. Podatki, ki jih posredujete preko rezervacijskega sistema ali preko kontaktnih obrazcev, se zbirajo, uporabljajo in obdelujejo predvsem za naslednje tržno komunikacijske namene, ki jih izvaja podjetje Eligo Bled d.o.o.: posredovanje ponudb, oglasnega materiala ter komunikacijo preko pošte, e-pošte, telefona, v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Eligo Bled d.o.o. skrbi za to, da bodo vse informacije, ki ste jih posredovali, obravnavane po najvišjih standardih varovanja in da bo celotno poslovanje z rezervacijami preko spleta v skladu z vsemi zakonskimi določili.

Podatki o rezervacijah so shranjeni na strežnikih podjetja Dspot.


VARNI PRENOS PODATKOV IN IP NASLOVI

Celotna uporabniška seja v postopku rezervacije teče v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (Secure Sockets Layer).

Podatki se, preden zapustijo uporabnikov računalnik, kodirajo s 128 bitnim ključem. Na strežnik se torej prenašajo v zaščiteni obliki. Varnostni sistem onemogoča prestrezanje podatkov.

Internet brskalniki praviloma podpirajo SSL kodiranje podatkov, svetujemo pa, da pred uporabo sistema za rezervacijo preverite, ali je opcija kodiranja v brskalniku dejansko vključena.

Spletna mesta, ki so zaščitena z SSL-om imajo v spodnjem desnem delu brskalnika (statusna vrstica) narisano ključavnico. S klikom nanjo lahko dobite podrobnejše podatke o zaščiti in veljavnosti varnostnega certifikata.


PIŠKOTKI

Kaj je piškotek?

Ob obisku spletne strani se nekateri podatki (IP naslov, datum, čas, naslov strani, iz katere prihajate) shranijo na strežnik. Ti podatki so anonimni in se uporabljajo zgolj za statistične obdelave.

Piškotek je majhna datoteka, sestavljena iz zaporedja črk in številk, ki se naloži na računalnik obiskovalca, ko ta prvič vstopi na določeno spletno stran. Spletni strani omogoča, da obiskovalca ob vsaki vrnitvi prepozna, s čimer pripomore k boljšemu delovanju strani in izkušnji uporabnika. Tipičen primer je denimo nakupovalna košarica. Brez piškotka bi se spraznila vsakič, ko bi spletno stran zapustili. Piškotki niso virusi, se ne reproducirajo in načeloma niso škodljivi.

Je pa moč z njimi analizirati promet na spletni strani, izvajati napredne oglaševalske tehnike in slediti določenemu uporabniku preko različnih spletnih strani in ustvariti njegov profil, iz katerega so lahko razvidne intimne podrobnosti njegovega življenja. V praksi to prepogosto poteka prikrito, zato v tem smislu piškotki pomenijo poseg v zasebnost. Prav zato nova zakonodaja uporabo piškotkov omejuje. Jih ne prepoveduje, pač pa zaostruje pravila uporabe. Ključno je, da morajo biti uporabniki spletnih strani s piškotki seznanjeni in da jim mora biti ponujena izbira, ali želijo, da spletna stran na tak način spremlja njihove aktivnosti na spletu.


Nujno potrebni piškotki

Seznam vseh piškotkov, ki se lahko, ni pa nujno, pojavijo na spletnih straneh: ti piškotki so avtomatično dovoljeni, ker spletne strani brez njih ne delujejo. Ključni so za navigacijo po spletnih straneh in zagotavljajo, da osnovni procesi spletne strani delujejo.


PiškotkiŽivjenjska dobaČemu služi
JSESSIONID, PHPSESSIONID, ASPSESSIONID, etc Dokler ste na spletni strani. Ob izhodu, oziroma odjavi s spletne strani, se zbriše. Sejni piškotek spremlja vašo dejavnost na spletni strani. Zagotavlja, da si spletna stran zapomni kaj ste vnašali, oziroma katere podstrani ste obiskali. Brez tega piškotka bi vas vsaka podstran obravnavala kot novega obiskovalca. Ta piškotek ne zbira osebnih podatkov, vas ne identificira, niti ni povezan z drugimi infomacijami, ki se hranijo o vas.
COOKIES_ENABLED Dokler ste na spletni strani. Ob izhodu, oziroma odjavi s spletne strani, se zbriše. Ta piškotek beleži, katere piškotke ste omogočili. Ne zbira vaših osebnih podatkov, vas ne identificira, niti ni povezan z drugimi infomacijami, ki se hranijo o vas.
lytee-admin, lytee-website Dokler ste na spletni strani. Ob izhodu, oziroma odjavi s spletne strani, se zbriše. Ta piškotek uporabljamo za Sly, administrativno orodje aplikacije Lytee.


Piškotki za analitiko

V želji po izboljšanju spletnih vsebin in storitev so lahko v uporabi orodja za spremljanje brskalnih navad posameznikov med obiskom internetnih strani, denimo Google Analytics. Taki piškotki sicer zbirajo anonimne podatke, ki gredo v analizo skupaj s podatki drugih obiskovalcev in služijo ugotavljanju, kako se spletna stran uporablja.


SkupinaPiškotkiŽivjenjska dobaČemu služi
Google Analytics _ga, __utma, __utmb,
__utmc, __utmv, __utmz
Za nedoločen čas, razen če se ga ročno izbriše. Google Analytics je storitev za spletno analizo, ki jo ponuja Google, Inc. ('Google'). Zbira podatke o uporabi spletne strani, vključno z IP naslovom. Lahko jih shrani na Googlovih strežnikih. Združeni s podatki drugih uporabnikov služijo analizi kako pogosto ljudje obiščejo spletno stran, kako so do nje prišli (preko oglasnih ali referenčnih povezav drugih spletnih strani) in katere podstrani so najbolj obiskane. Podatki se ne identificirajo in ne povezujejo z drugimi informacijami, ki se hranijo o vas.


Piškotki družabnih medijev

Ti piškotki dovoljujejo povezavo z družabnimi mediji, prijavo na spletno stran s Facebookom in omogočajo objavljanje svojih aktivnosti na spletni strani na Facebooku, Twitterju in LinkedInu.


SkupinaPiškotkiŽivjenjska dobaČemu služi
Facebook datr, lsd, reg_ext_ref,
reg_fb_gate, reg_fb_ref, wb,
act, _e_3qqF_0, wd
Različna Lahko se zgodi, da so na spletni strani v uporabi Facebookovi vtičniki ali pa katera od Facebookovih funkcij, denimo gumb za všečkanje. V tem primeru Facebook vsakemu obiskovalcu spletne strani nastavi piškotke. Hkrati s tem bo Facebook, če je obiskovalec prijavljen v njegov račun, obisk spletne strani zaznal.
Twitter twll, t1, original_refer,
_twitter_sess, guest_id , k, pid
Različna Ti piškotki so v uporabi, kadar je na spletni strani Twitterjeva vsebina.
GooglePlus APISID, HSID, NID,
PREF, SAPISID, SID,
SSID, S, S_adsense,
BEAT, ULS
Različna Te piškotke nastavi Google +1 "share" gumbek. Dovoljujejo deljenje vsebin s kontakti v Googlovem plus omrežju. Večina teh piškotkov se nastavi s prijavo v Google.
LinkedIn X-LI-DDC, X-LI-IDC,
NSC_MC_WT_FU_IUUQ
Različna Te piškotke nastavi LinkedIn-ov "share" gumbek. Zbirajo podatke o spletnih straneh, ki jih je obiskal LinkedIn-ov uporabnik.


Youtube piškotki

Ti piškotki dovoljujejo uporabo podatkov, povezanih z uporabnikovim brskanjem po Youtube.


SkupinaPiškotkiŽivjenjska dobaČemu služi
Youtube SID, LOGIN_INFO, use_hotbox,
PREF, SSID, HSID,
watched_video_id_list, __utma,
__utmz, demographics, VISITOR_INFO1_LIVE
Različna Google nastavi več piškotkov na katerokoli stran, ki vključuje YouTube video. Ti lahko Googlu posredujejo podatke o vaši uporabi spletne strani, ki se, vključno denimo z vašim IP naslovom, shranijo na strežniku. Vas pa ti piškotki ne identificirajo osebno, če niste prijavljeni v Google. V nasprotnem jih poveže z vašim računom.


Marketinški piškotki

Ti piškotki omogočajo ugotavljanje ali je uporabnik videl oglasno sporočilo in kdaj ga je nazadnje videl.


SkupinaPiškotkiŽivjenjska dobaČemu služi
Doubleclick - Google ads id Različna DoubleClick oznake merijo učinkovitost spletnih marketinških kampanj in uporabnikom tretjih strani ponujajo oglasna sporočila na podlagi, skozi zgodovino brskanja po internetu, zaznanega okusa. Te informacije se ne uporabljajo v povezavi z osebnimi podatki drugih googlovih storitev, dokler uporabnik v to ne privoli.


PRAVNA OBVESTILA

Podjetje Eligo Bled d.o.o. za poslovanje preko spleta uporablja najsodobnejšo varnostno tehnologijo, kljub temu pa ne prevzema odgovornosti za škodo, viruse, napake in ostale škodljive vsebine, ki se lahko pojavijo na svetovnem spletu. Uporabnik teh spletnih strani nosi odgovornost za lastno zaščito pred škodljivimi vsebinami ali izgubo podatkov. Podjetje Eligo Bled d.o.o. ni odgovorno za napake, ki bi lahko nastale pri prenosu podatkov, prekinitvi ali onemogočenem pristopu do spleta. Prav tako podjetje ni odgovorno za okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska naših spletnih strani.

ODGOVORI NA POGOSTA VPRAŠANJA

1. Katere rezervacije lahko opravim preko spleta?

Preko spletne aplikacije lahko rezervirate namestitev v Kraljevi klubski hiši, Jezerski hiši in rezervirate storitve golf igrišča Royal Bled.


2. Kako pristopim k rezervaciji?

Preko naše aplikacije je rezervacija preprosta. Na podlagi povpraševanja boste po mailu dobili povezavo do potrditve rezervacije z izborom načina plačila storitev. Sistem vas bo po korakih vodil do končne potrditve.


3. Kako lahko spremenim podatke v rezervaciji, ki je že bila potrjena?

Po e-pošti na info@royalbled.com znotraj odpovednega roka.


4. Kdo vse ima vpogled v moje shranjene podatke?

Vaši podatki, ki jih posredujete preko spletne rezervacije, se uporabljajo izključno za učinkovito in pravilno izvajanje rezervacij. Dostop do njih imajo zaposleni, ki opravljajo rezervacije. Podjetje Eligo Bled d.o.o. se zavezuje, da bo poslovanje rezervacij po spletu opravljeno v skladu z vso veljavno zakonodajo RS, predvsem pa z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.


5. Ali se ob rezervaciji zahteva plačilna/kreditna kartica za zavarovanje rezervacije?

Da. V kolikor opravite rezervacijo preko spletne aplikacije, se bo za potrditev rezervacije zahtevala vaša kreditna kartica.


6. Ali se zahteva plačilna/kreditna kartica tudi, če izberem plačilo »na kraju samem/ob prihodu v hotel?

V kolikor izberete plačilo »na kraju samem«, je prav tako potrebno za zavarovanje rezervacije posredovati plačilno/kreditno kartico. Sistem vam bo za rezervacijo namestitve in igranja 21 dni pred vašim prihodom oziroma 10 dni pred vašim štartnim časom poslal e-pošto s povezavo na potrditev vaše rezervacije, ki jo boste potrdili z avtorizacijo sredstev kreditne/plačilne kartice.


7. Zakaj se potrebuje plačilna/kreditna kartica ob rezervaciji?

Vaša plačilna/kreditna kartica se potrebuje za zavarovanje rezervacije. V skladu z odpovedno politiko se vam lahko, če rezervacija ni pravočasno odpovedana, zaračunajo stroški neprihoda.


8. Katere plačilne/kreditne kartice sprejemate?

Preko naše spletne aplikacije je možno opraviti rezervacijo s kartico ACTIVA, MAESTRO, MASTERCARD/EUROCARD, VISA, AMERICAN EXPRESS.


9. Kaj v primeru, če ne želim zavarovati rezervacije s plačilno/kreditno kartico?

V tem primeru imate pri potrditvi rezervacije možnost izbire plačila po predračunu, katerega valuta bo 21 dni pred vašim prihodom v primeru nastanitve oziroma 10 dni pred vašim štartnim časom. V primeru, da plačila ne bomo prejeli, si pridržujemo pravico sprostiti vašo rezervacijo brez predhodnega obvestila.


10. Kaj se zgodi v primeru, da opravim rezervacijo, a za zavarovanje ne posredujem svoje plačilne/kreditne kartice in ne izberem možnosti plačila po predračunu?

V kolikor z vaše strani ne dobimo zavarovanja rezervacije s strani vnosa vaše plačilne/kreditne kartice v sam sistem oziroma ne opravite predplačila za potrditev prihoda, si po poteku odpovednega roka pridržujemo pravico sprostiti vašo rezervacijo brez predhodnega obvestila.


11. Kako vem, da je bila moja rezervacija uspešno opravljena?

V nekaj minutah po vnosu in sami potrditvi rezervacije preko spletne aplikacije, boste dobili potrditev s povzetkom rezervacije na vaš e-naslov, ki ste ga posredovali ob potrditvi rezervacije. Če na vaš e-naslov ne boste prejeli potrditve, pošljite e-pošto na info@royalbled.com.


12. Ali me obvestite, če je moja rezervacija z vaše strani stornirana?

Ne. V kolikor znotraj odpovednega roka z vaše strani ne bomo pridobili dokončne potrditve, si pridržujemo pravico sprostiti vašo rezervacijo brez predhodnega obvestila.


13. V kakšnem času lahko odpovem rezervacijo brez dodatnih stroškov?

V kolikor odpoveste rezervacijo za:

- hotelsko namestitev v Kraljevi klubski hiši oziroma Jezerski hiši do vključno 14 dni pred prihodom oziroma za

- GF in ostale golf storitve do 48 ur pred prihodom

in ste kot plačilno sredstvo izbrali predplačilo na tekoči račun podjetja oziroma avtorizacijo sredstev plačilne/kreditne kartice, vam bomo povrnili celoten znesek oziroma sprostili sredstva na vaši plačilni/kreditni kartici. V kolikor pa ste rezervacijo že poravnali s plačilno/kreditno kartico, vam bomo zaračunali stroške odpovedi v višini 3% vrednosti storitev, preostalo pa vam bomo vrnili nazaj.

Odpoved rezervacij sprejemamo le v pisni obliki na e-naslov: info@royalbled.com.


14. Kaj se zgodi, če odpovem rezervacijo po preteku odpovednega roka?

V kolikor odpoveste rezervacijo po preteku odpovednega roka, se vam za namestitev zaračuna 100% znesek celotne rezervirane storitve.

V kolikor odpoveste rezervacijo za storitve golf igrišča Royal Bled (GF in ostalo) po preteku odpovednega roka, se vam zaračuna 100% znesek rezervirane storitve.


15. Kako mi zaračunate odpoved rezervacije?

V kolikor odpoveste rezervacijo po preteku odpovednega roka, se v skladu z odpovedno politiko bremeni vašo plačilno/kreditno kartico oziroma se zagotovi kritje s prejetega predplačila.


16. Kako ravnam v primeru, da sem opravil rezervacijo, zavaroval prihod s plačilno/kreditno kartico oziroma z opravljenim predplačilom, a bi rad zamenjal termin prihoda?

Sprememba termina oziroma rezerviranih storitev je možna znotraj odpovednega roka in odvisna od razpoložljivosti kapacitet po elektronski pošti na e-naslov: info@royalbled.com.


17. Kako ravnam v primeru, da sem v teku izvajanja rezervacije preko spletne aplikacije in so nastale težave s PC ali aplikacijo ter sam postopek rezervacije še ni dokončan?

V primeru, da niste dobili potrditvene e-pošte, je potrebno postopek potrditve rezervacije ponoviti.


18. Ali je rezervacija prenosljiva?

Rezervacija je lahko prenosljiva, vendar le po dogovoru in predhodni odobritvi s strani golf igrišča Royal Bled.


19. Kakšna je sestava cene, ki so objavljene v rezervacijskem sistemu?

Vse cene, ki so objavljene v rezervacijskem sistemu, so veljavne cene in vsebujejo davek na dodano vrednost. Cene za hotelsko namestitev so z vključenim davkom na dodano vrednost in ne vsebujejo turistične takse. Vse cene so v evrih.


20. Ali je cena pri hotelski namestitvi na osebo ali na sobo?

Vse cene so določene za hotelske storitve na sobo in vključujejo davek na dodano vrednost. Turistična taksa ni vključena v ceno.


21. Kako vem, da so vsi podatki o karticah, ki jih posredujem preko spleta, varni?

Nobeni podatki o karticah se ne hranijo in ne obdelujejo pri nas. Vse se zaključuje na varnih strežnikih bank oziroma njihovih procesnih centrov.

Sistem EON MegaPOS dobi od procesnih centrov nazaj nekaj podatkov, ki pa so pomembni zgolj za obravnavo morebitnih reklamacij. Ti so zadnje 4 številke kartice, datum avtorizacije, ura avtorizacije, ID transakcije.


22. Kako ravnam ob prihodu?

Ob prihodu na recepciji poveste svojo številko rezervacije oziroma pokažete natisnjeno potrjeno rezervacijo.


23. Ali je parkirni prostor brezplačen?

Da.


24. Ali obstaja spodnja starostna meja za rezervacijo namestitve po spletu?

Rezervacijo lahko opravi le oseba, ki je dopolnila 18 let. Polnoletna oseba prevzame odgovornost za verodostojnost podatkov.


25. Kam se obrnem, če imam vprašanja?

V kolikor imate kakršna koli vprašanja z namestitvijo, rezervacijo ali igralnim časom, se obrnite na našo recepcijo, ki vam bo posredovala vse odgovore na vaša vprašanja. Recepcija je dosegljiva na e-naslov: info@royalbled.com.